هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است
هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است

افتتاح نمایشگاه آثار هنرجویان برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی در زنجان

عصر روز سه شنبه با حضور مدیرکل دفتر آمورش های فنی وحرفه ای , نمایشگاه آثار برگزیده افتتاح ومرحله پایانی جشنواره شانزدهم در استان زنجان کلیدخورد.
 مراسم که با حضور مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان ,مسئولین اداره کل آموزش وپروش استان، کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست، داوران ,ناظران,هنرجویان وهنرآموزان همراه بود از آثارشرکت کننده درمرحله پایانی جشنواره رونمایی شد .این نمایشگاه که در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد به مدت سه روز آماده پذیرایی علاقه مندان به آثار هنری می باشد.
 
ادامه مطلب ...

اعلام نتایج مرحله اول کشوری جشنواره هنرهای تجسمی

سلام

نتایج مرحله اول کشوری شانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی در سایت دفتر آموزش های فنی و حرفه‌ای به آدرس http:\\tve.Medu.ir اعلام گردید.

تاکید استاندار زنجان بر اهمیت مشارکت مردم در اداره مدارس


استاندار زنجان ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در اداره مدارس گفت: هرگونه مشارکت مردم در آموزش و پرورش بصورت داوطلبانه و اختیاری انجام می شود .

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان زنجان ، جمشید انصاری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به قانون توسعه مشارکت های مردمی با تاسیس مدارس هیات امنایی گفت : مطابق با این قانون ، مدارس شاخص هر منطقه و ناحیه با درخواست شورای مدرسه و تصویب شورای آموزش و پرورش منطقه یا ناحیه می توانند بصورت هیات امنایی اداره شوند .

انصاری بر رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه در ایجاد مدارس هیات امنایی تاکید کرد و افزود : قاعده کلی در آموزش و پرورش ، اداره مدارس بصورت دولتی و عادی است و تاسیس مدارس خاص یک استثنا بر این قاعده است بنابراین ایجاد هرگونه مدرسه خاص باید با حساسیت تمام و مطابق با آیین نامه ها و بخشنامه های مربوطه باشد به گونه ای که حق انتخاب مردم محفوظ باشد و جای قاعده و استثنا تغییر نیابد.


ادامه مطلب ...

نفرات نهایی مسابقات کشوری علمی کاربردی مرداد معرفی می شوند

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله پایانی مسابقات کشوری علمی کاربردی در 33 عنوان و رشته مهارتی 5 تا 7 مردادماه در شهر کرمان برگزار می شود.
 


به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از پانا، سید مصطفی آذرکیش اظهار کرد: اجرای نظام آراستگی در تمامی هنرستان های سراسر کشور برنامه جدی این دفتر و کشور است که از سال گذشته آغاز شده است.


وی افزود: مرحله پایانی مسابقات کشوری علمی کاربردی در 33 عنوان و رشته مهارتی 5 تا 7 مردادماه در شهر کرمان برگزار می شود. این برنامه یکی از برنامه های اصلی دفتر است که در سال گذشته پس از 2 سال متوقف بودن به فعالیت خود ادامه داد.
 

ادامه مطلب ...

پیام تسلیت

جناب آقای آقاجانلو، رئیس محترم اداره آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل؛


کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام  ضایعه درگذشت پدر گرامی و مؤمنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض میکنم. خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

برنامه برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی

بخشنامه دبیرخانه اجرایی جشنواره با عنوان برنامه برگزاری مرحله نهایی شانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی



لطفاً جهت مشاهده بخشنامه، بر روی عکس زیر کلیک کنید.






پیام تسلیت

متأسفانه باخبر شدیم مهدی باقری - هنرجوی رشته صنایع نساجی هنرستان شهید بهشتی ابهر- که در دوازدهمین دوره مسابقات علمی عملی شاخه فنی و حرفه ای مقام دوم کشور را کسب کرده بود، در پی سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. این مصیبت را به پدر فخیم و فهیم ایشان و خانواده محترم تسلیت عرض می نماییم و  از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم.


مرحله کشوری آزمون عملی سیزدهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی

مرحله کشوری آزمون عملی سیزدهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی از تاریخ 5/5/94 لغایت 7/5/94 در استان کرمان برگزار می­گردد.





ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به اطلاع می­رساند مرحله کشوری آزمون عملی سیزدهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی از تاریخ 5/5/94 لغایت 7/5/94  در استان کرمان برگزار می­گردد.



هماهنگی با اداره کل محیط زیست استان جهت اجرای بخش محیط زیست جشنواره

جلسه هماهنگی با اداره کل محیط زیست استان زنجان برای اجرای بخش محیط زیست مرحله کشوری جشنواره هنرهای تجسمی روز شنبه مورخ 94/4/6 در اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور نمایندگان اداره کل محیط زیست برگزار گردید.






آقای اخوان رئیس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش با اشاره به نحوه برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی ، آمار شرکت کنندگان و برگزیدگان رشته ها و مراحل و چگونگی داوری آثار بر اساس دستور العمل داوری ، نحوه همکاری اداره کل محیط زیست استان در داوری آثار مربوط به موضوع محیط زیست را تشریح نمودند . در ادامه با نظر اعضای جلسه مقرر گردید داوری آثار توسط همکاران اداره کل محیط زیست انجام پذیرد . همچنین نمایشگاهی از آثار برگزیده با همکاری اداره کل محیط زیست استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای: اول مرداد ماه جشنواره هنرهای تجسمی

سید محسن حسینی مقدم مدیر کل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای گفت : در راستای عملیاتی کردن سیاست های مقام عالی وزارت به ویژه ارتقای آموزش و به منظور توسعه و تعالی رشته های هنری، زمینه سازی برای پرورش استعدادها و خلاقیت هنرجویان و هنرآموزان، ارزیابی کیفی آموزش های هنری ارائه شده در هنرستانها، معرفی توانمندی های هنرجویان و هنرآموزان رشته های هنری به جامعه، ایجاد فضای رقابتی سازنده در میان هنرآموزان و هنرجویان برای بروز خلاقیت و ایده های نو و دستیابی به شیوه های اجرایی موفق و مناسب در آموزش رشته های هنری هنرستان های فنی و حرفه ای، دفترآموزش های فنی و حرفه ای، پس از وقفه ای دوساله، اقدام به برگزاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستانهای فنی وحرفه ای نموده است.


 
ادامه مطلب ...