هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است
هنرآموز

هنرآموز

محمدهادی میرزایی || هنرستانی بودن افتخار من است

شورای دانش آموزی نماد قدرت آموزش و پرورش است

شورای دانش آموزی همیشه و در تمام حالات، هم راستا با سیاست های آموزش و پرورش گام برداشته و نماد قدرت آموزش و پرورش است.

علی اصغر یزدانی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به انتخابات شورای دانش آموزی اظهار داشت: این انتخابات که نمادی از مشارکت تمام دانش آموزان در فعالیت های مختلف است، برای دانش آموزان داخل و خارج از ایران برگزار می شود.

وی ادامه داد: انتخابات شورای دانش آموزی زمینه مسئولیت پذیری، ایفای نقش در عرصه های مختلف و ایجاد تعاملاتی قدرتمند میان اولیای مدرسه و دانش آموزان را فراهم می کند.

رئیس سازمان دانش آموزی با اشاره به اینکه تربیت اجتماعی، رکنی از ارکان اجتماع است، افزود: با برگزاری مناسب انتخابات شورای دانش آموزی می توان تربیت اجتماعی را به شایستگی در مدارس و حتی در سطح جامعه گسترش داد که این امر در ایجاد نظم اجتماعی بسیار تأثیرگذار است.

یزدانی تصریح کرد: انتخابات شورای دانش آموزی عرصه ای برای ایفای نقش دانش آموزان و چگونگی حضور آنها در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی است و رشد شخصیت و توانمندی دانش آموزان را به همراه دارد.

وی بیان کرد: با ارائه راهکارهای مناسب در انتخابات شورای دانش آموزی باید زمینه ای فراهم شود تا بهترین ها، برترین ها و موفق ترین ها وارد صحنه شوند تا شاهد رقابتی نزدیک و سالم در میان دانش آموزان برای رسیدن به اهداف کلان آموزش و پرورش در عرصه های مختلف باشیم.

رئیس سازمان دانش آموزی در پایان خاطرنشان کرد: این انتخابات فردا با حضور پرشور تمام دانش آموزان داخل و خارج از کشور برگزار می شود و در این راستا سازمان دانش آموزی، معاونت پرورشی آموزش و پرورش و دیگر مسئولان و دستگاه های مربوطه تمام تلاش خود را برای برگزاری شایسته آن به کار گرفته اند.


خبرگزارى فارس (www.farsnews.com)